عاشقم من...


مجنون تنها

تنها تر از آنم که به تنهاییم فکر کنم

del ava_73.jpg

...دلی در عشق چون پروانه دارم ...

 

...زدرد سوختن پروا ندارم...

 

...نه لایق بر بساط خانقاهم...

 

...نه میل مسجد و میخانه دارم...

 



نظرات شما عزیزان:

دخمل دیوووووووووووووووووونه
ساعت1:08---13 آبان 1390
سیلااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااام
بابا ایوللللللللللللللللللل
من که خیلی خوشم اومد از وبت
اخه من عاشق چیزای عخشیممخصوصا عکس عخشی
با اجازت چندتاشو کش میرم ازتراستی بیا تو جمع بروبچ دیوووووونه خونه،خوشحال میشیم
من که دوس دارم بلینکونمت
اگه تو هم مایلی بگووووووووووووووووووووووووووو=D Dفعلا بابای


hamed
ساعت14:04---12 آبان 1390
مرسی که اومدی داخل وبلاگم. وبلاگت خیلی قشنگه ولی حیف که مطالبش کمه. جمله هایی که گذاشتی داخل وبت خیلی قشنگن بخاطر اینکه هم کوتاه هس هم خیلی پر معنی.

مرضیه
ساعت13:55---12 آبان 1390
سلامممممممم
مرسی که بهم سر زدی
وبلاگ تو هم خشمله

اگه دوست داشتی بگو تا بلینکمت تو هم منو بلینک
میسیییییییی


شبنم
ساعت13:49---12 آبان 1390
salam
mer30 az hozoretoon
web shoma ham ghashange


آرش
ساعت13:48---12 آبان 1390
سلام ممنون ازاین که به من سر زدی
با مطلبات من و بردی به روز های تلخ زندگیم


علی
ساعت13:59---11 آبان 1390
سلام عزیزم.وبت خیلی قشنگه.اگه دوس داری به ماهم یه سری بزن،خوشحال میشیم.
منتظرتم،علی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 11 آبان 1390برچسب:,ساعت 13:50 توسط مجنون تنها| |


Power By: LoxBlog.Com